Your friendly neighborhood Spider-Man.

I måndags så hade The Amazing Spider-Man premiär här i London, så jag, min syster och en kompis drog till Leicester Square för att se stjärnorna. Vi ställde oss i kön klockan 13.00, och sen var det bara att vänta tills allt drog igång vid 18.00.
Det började med en dansgrupp som gjorde massa stunts och sprang runt och hoppade och klättrade och låtsas fightas med varandra. Mannen på bilden till höger är Ezra Swerdlow, en producer för bland annat Zombieland och 21 jump street. Det skummaste är bara att jag inte hittar någon information att han arbetat på Spider-man filmen...
Rhys Ifans, eller Luna Lovegoods pappa som min kompis kallade honom, snodde pennorna av folk! Bra för oss, för vi hade ingen penna redo när han kom.
Emma Stone och Andrew Garfield var båda jättetrevliga! Emma var så underbart vacker, och Andrew fantastiskt söt.
Hela dagen var så himla rolig, och jag längtar redan tills nästa filmpremiär!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar