can you paint with all the colors of the wind

 
Hörde höga smällar från utifrån och sprang prompt ut på balkongen för att ta en titt. Alltid lika trevligt med överrasknings-fyrverkeri. Vet fortfarande inte orsaken bakom fyrverkerishowen, men ack så vackert det var.
 
The loud bangs from outside yesterday proved themselves to be beautiful firework.

Emmy skriver:

Sv. Tack jag blev helt kär i färgen när jag såg den:D!

Leone skriver:

Åh fyrverkerier är verkligen festliga saker.

Angelica skriver:

Åh bor du också i london?! :D fasen va roligt!

fina bilder du!

Svar: Jajjamen! Tackar tackar c:Kände igen the location på zebrabilden för jag stod aslänge och försökte få en bild på en, för de gömde sig i stallet när jag var där.
Elin Svensson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar