London Film Festival

Impulsköpte precis biljetter till att se John Dies at the End på London Film Festival. Då andra har drömmar om Hultsfred och Peace & Love så har jag alltid velat gå på en film festival. Filmen är en adaptation av boken med samma namn. Jag har själv inte läst den, men båda mina systrar (som ska gå med mig, Lisa flyger till och med hit från Sverige) och min pappa hissar den till skyarna. Jag har länge velat läsa den, men slow reader as I am så har jag aldrig hittat tid. Det kommer bli en av de miljontals böcker jag helt enkelt läser efter jag sett filmen (håller just nu på med Tinker tailor soldier spy, men det tar sin tid för jag har också Harry Potter på ljudbok och Good Omens på min kindle, och eftersom jag föredrar att läsa på kindlen tar "riktiga" böcker lite längre tid för mig att läsa ut).
 
Jag ser i alla fall fram emot det så sjukt mycket! Att min lillasyster kommer och hälsar på är ju också det en STOR bonus. Det enda mindre bra är att filmen börjar 11 PM, och jag har jobb klockan 6 på morgonen dagen efter, men det ska nog gå bra! 
 
 
Bought tickets on a whim to see John Dies at the End at London Film Festival. My sister is flying over from Sweden to see it with us. Really excited!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar