Holidays


I år kunde jag inte vara med och fira jul med familjen på julafton för att jag var tvungen att jobba. Vi fick istället fira den 29:e, men det kändes lika mycket som jul då. 
Jag hade tagit med crackers från England, något alla i England har på juldagen. Man drar i smällkaramellen och ut åker en liten leksak, en krona och ett skämt & charad.
Monty, familjens nya medlem, ser precis såhär ledsen ut hela tiden. Hon är oerhört söt och leksam, fast lite blyg. Busig är hon också, till våra två andra katters stora förtvivlan.
De senaste dagarna hemma har varit helt underbara. Katter, familj, godis & TV. Det är inte mycket mer jag behöver för att vara lycklig.

Jessica skriver:

Alltså dör lite på Montys söthet grdsgh


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar