FIRST DAY OF SCHOOL

Idag var första dagen av lektioner. Första lektionen var inget speciellt. När jag kom in så var en kille och tjej där. Jag frågade tjejen om jag kunde sitta brevid henne och hon sa ja, men det var typ det enda vi sa till varandra. Läraren verkar helt okej, men jag tror att jag kanske måste byta kurs. Vi hade ett pre-test, och det var mycket jag kände igen. Efter det gick jag hem och gjorde lunch, pratade också med Sofia lite. Sedan hade jag Intro to Technical theatre, och det verkar som en jättekul kurs! Det är bara en till kille i klassen, och han är lite konstig. Hans frissa är så himla nittiotal, typ pottfrissa. Fick också reda på att han ska ta The Art of Thinking också. Men kursen ser jag jättemycket fram emot, har redan ideer på vad mitt projekt ska vara.
 
Efter skolan så gick jag hem och hängde hemma ett tag. Jag gjorde min smoothie, och satte mig framför tv:n. Say yes to the dress var på tv, och efter ett tag kom Brooke ut till vardagsrummet och vi tittade på det tillsammans. Var trevligt att ha ett chill häng med henne. Sedan kom Brooks syster över, men typ då så slutade say yes to the dress marathonnet, så jag drog in till köpcentret. 
 
 
På vägen till köpcentret så blev jag catcallad, så inte det bästa. Sen så upptäckte jag att köpcentret inte riktigt har några affärer som passar mig. Tror också inte jag mår så värst bra när jag är själv på platser där andra människor är. Letade efter vinterskor, men var inte så värst kär i några jag  prövade. En lite pinsam grej hände när jag gick in till en skoaffär och så var Tamras pojkvän och jobbade där. Jag kände inte igen honom. Efter ett tag så fattade jag vem det var, men tror nog att han förstod att jag inte kände igen honom. Åt en pretzel på köpcentret, inte en av de bästa jag ätit. På vägen hem så grät jag lite för jag kände mig lite lost. Allt jag hade föreställt mig innan var alla coola affärer jag skulle handla i och så suger shoppingen här. 
 
 
 
Hemma så gjorde jag inte så mycket, lite internettid bara.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar