This is what you missed on Elin's life.

Ojoj, över en månad utan någon uppdatering. Så kan det gå! 
 
Jag har hunnit med:
  • Batman premiär
  • (Look at that perfectly sculpted man)
  • På Batman premiären såg jag föresten BÅDA mina favorit regissörer, Christopher Nolan och Guy Richie.
  • Sofia och Elins fantastiska biodag (aka dagen vi såg fem filmer på bio på en dag)
  • Massa jobb. Under OS var det INGEN som beställde room service, så jag hjälpte till massa i restaurangen. Det var kul, men jag tror något hänt med mitt lillfinger.
  • DÖTT I VÄRMEN. Seriöst, jag rekomenderar inte att spendera sommaren i en stad utan tillgång till sjö eller hav.
  • Investerat alla mina känslor i en tv-serie om tonårsvarulvar.
  • (guhuhuhuh, join me get feelings you never wanted)
  • Smakat på Creme Brulee, och blivit hopplöst förälskad i denna underbara efterrätt. (Jag skojar inte, mitt nya smeknamn är creme bruleelin.)
  • Träffat familjen (-lillebror som stannade hemma) när de hälsade på
  • Vi kollade på Billy Elliot musikalen, den var så himla vacker.
  • Sett när OS facklan sprang förbi och visat mina sanna photography skills
  • det
  • är
  • nog
  • pretty
  • much
  • it.

Jessica skriver:

Åhh!
1. Batman-premiären verkar ha varit magisk.
2. Du har faktiskt fått mig sugen på att titta på Teen Wolf, även om den på namnet låter rätt så lame. Hm.
3. Bästa fackelbilden jag sett hittills, i alla fall.

Svar: Namnet (och insperationen för programmet) är ju taget från en åttitalsfilm, what is not to love? Haha, men seriöst, du borde se den! :D
Elin Svensson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar