A movie that you’ve seen countless times

Day 08

När jag gillar en film så kollar jag på den ofta. Speciellt när jag bodde hemma och kunde sätta på filmen på tv:n, men fortfarande vara på datorn. Så ja, alla mina favoritfilmer går varmt, men den filmen jag valt är Mamma mia the movie. Just nu de senaste dagarna har jag lyssnat mycket på soudtracket från filmen på spotify, trots min systers klagomål. Jag har bara bra känslor kopplade till ABBA, speciellt då de flesta känslor kring ABBA kopplas till min mamma. Hon är och har alltid varit ett stort fan, and who can blame her? They are the bomb. Filmen utspelar sig ju också i sådan underbar miljö, oh så jag blir sugen på att åka till Grekland när jag kollar på den. Måste hinna att gå på musikalen innan jag flyttar från London, tror att det kommer bli magiskt. 

Favoritlåt från filmen! Eller kanske Honey Honey..., eller Voulez vous.. eller Our last summer.., Alltså för många bra!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar