Let's go to the mall!

 
Jag måste vara ärlig, de flesta dagarna lämnar jag inte huset. Dagarna jag jobbar finns det inte riktigt tid, och när jag är ledig känner jag mest för att sova. Det kändes dock att det var dags att ta vara på tiden i London, så lite shopping fick det bli.
 
 
Jag och min syster drog oss till portobello market för att gå runt i kylan ett tag. Vi köpte en toast rack till mamma, och lite churros (smakar typ som våfflor). Några böcker på oxfam blev det också. Notting hill har de vackraste pastellfägade husen, så himla fint att bara gå runt och titta en stund.
 
 
Efter marknaden blev för kall åkte vi till köpcentret Westfield och stannade där tills det blev mörkt ute. Visste inte hur mycket jag saknat att handla på shoppingcenter förens vi var där, så mer besök kommer det bli!
 
Shopping on both Portobello market and Westfield mall got me out of the house for once.

angelica skriver:

åh va mysigt!!

Sv: förlåt för sent svar, mitt intrent har vart lite kronligt de senaste! ja, älskar dr who! Nä vad då affär?! :O omg måste ditt! vart ligger den?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar