Rise of the Guardians

Förra veckan var det premiärdags igen, denna gången för den nya julfilmen Rise of the Guardians. Jag tycker att det verkar som en väldigt fin och rolig film, och jag ser fram emot att se den på bio!
 
 
Isla Fisher (om ni inte har sett något med henne, kolla in the Lookout) och Chris Pine var där, och de var båda jättegulliga. Själva premiären i sig var ganska annorlunda mot de andra jag gått på, den var väldigt avslappnad och inte så många var där. Det kan kanske ha något att göra med att det dagen innan hade varit twilight premiär, eller kanske för att det var för en animerad barnfilm. Det var i alla fall väldigt trevligt, och som sagt verkar filmen väldigt speciell och rolig. 
 
Film premiere with Isla Fisher and Chris Pine was calm and wonderful. Very much looking forward to seeing Rise of the Guardians once it hits the cinemas.

angelica skriver:

Åh nej va snygg hon är! :O underbara bilder!

sv: oj förlåt att jag inte svarat på så länge, vet inte vad som har hänt med mitt bloggande nu förtiden!

men åh ska föröska spana in den! :D tackar!

Svar: tackar tackar!
ojojoj, mitt bloggande har nog varit lika dåligt so don't worry about it.
Elin Svensson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar