Mor och Far

Idag gick jag igenom gamla album från när mina föräldrar var unga (inför deras 100-årsfest) och varenda bild är underbar! Vet inte riktigt om det är för att mina föräldrar är ytterst talangfulla fotografer, eller om det bara är något med tiden de var tagna, och själva analoga fotografierna. Jag lär mig också saker om mina föräldrar. T.ex. så gillade de att klä upp deras katt Skrållan i diverse utstyrslar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma gillade att posa på en Dalahäst
 Pappa var lite lik Daniel Radcliffe ibland
och mamma och pappa är det sötaste paret någonsin! Men det visste jag redan innan. De har varit ihop sedan andra året i gymnasiet and are still going strong.

Jessica skriver:

ÅÅhh vilket fint inlägg! OCH SÖT KATT.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar