Mobilrensning

Min mobil började bli full, och mer än halva var full av bilder, så var tvungen att föra över bilderna till datorn. Här är ett axplock av alla nära 4000 bilder.
 
Första bilden på mobilen, underbara Vera.
 
Springtur i Cambridge.
 
Busfrö leker på garderoben. 
 
Donna kliver in i mitt liv. 
 
Julmarknad på G.
 
Onyttigt bakande med kompisar.
 
Leksaksaffärfönster i Highbury & Islington.
 
Först i kön till Coriolanus.
 
Träffade Stockholms Yoda.
 
I väntan på Macbeth.
 
Tuff tjej.
 
American pancakes blir en god men onyttig frukost.
 
Springtur i Vänersborg.
 
Bärtårtan jag bakade till Sofias födelsedag.
 
Antikshopping i Gudhem.
 
Födelsedagstårta jag "bakade" åt min kompis Maiken.
 
Sista bilden jag tog innan resningen. Tagen efter jag kollat på senaste Shameless avsnittet.
 
(Jag begränsade antal kattbilder ganska rejält, men skulle nog säga att minst 2000 av de nära 4000 bilderna var på katter.)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar