JUICE

Har varit på tok för mycket godis och annat onyttigt på senaste. Senaste står den här gången för efter jul och frammåt. Tror jag ätit något sött och onyttigt mer eller mindre varje dag, och måste verkligen bryta den vanan. Mest som markör för NU FÅR DET VARA NOG ska jag göra en tre dagars juice cleanse. Rekryterade min syster, och eftersom hon kommer åka hem i 5 veckor nu på söndag ska vi börja redan imorgon. Idag handlade vi allt som behövs och det är inte billigt, men ser det som motivation att nu när vi spenderat alla dessa pengar på detta så måste man skärpa sig. Ställde upp alla fina färska varor på bordet och det var så underbart aptitligt. Tror detta kommer bli tre roliga dagar faktiskt!
 
 
Liiiiite otur att jag ska på födelsedagsfest på lördag som jag hört det ryktas om kommer servera cheesecake, men men, det är ju faktiskt bara tre dagar av mitt liv.
Jag kommer efter detta alltså dra ner rejält på onyttigheterna, men absolut inte sluta helt. Skulle inte kunna leva ett liv utan godis och bakelser, speciellt eftersom jag tycker det är så roligt att baka. Måste bara njuta i måtta.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar