Sjätte December

 
Det här fick mig att börja gråta.
 
Jag är ingen gråtare. Sällan gråter jag om ingen jag känner dött, och det har jag som tur var sluppit i år. Började nästan gråta på första dagen av skolan, eftersom jag var så himla nervös. Det blev också nästan tårar när vi på tidspress var tvunga att trolla bort 3 sidor av vår rapport om prototyping då den var för lång. Vid det tillfället slog det dock över och blev maniskt skratt istället. 
 
Just det! Kommer nu ihåg att jag grät en gång efter jag kollat på videor av soldater som kommer hem till deras barn. Det är alltid ett säker kort när jag vill börja gråta, förutsatt att jag är hemma själv. 
 
Kommer också ihåg att jag gråtit av glädje i alla fall en gång i år. Kommer inte ihåg åt vad, men det var något på tv som var så roligt att jag spottade ut drickan jag höll på att dricka och kunde inte sluta skratta på flera minuter.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar