Sjuttonde December

 
Ett användbart tips eller knep som jag vill dela vidare
 
Materiellt tips: Fragrancedirect! Billigt märkessmink på internet, och shipping är bara 5 pund! Har beställt där ifrån två gånger, en gång var det ett chip i en av nagellacksburkarna (inte så att nagellacket läckte ut, bara på ytan) men efter jag skrivit till dem så fick jag pengar tillbaka för varan. Behövde inte ens visa bild på flaskan eller något. Så rekomenderar sidan starkt!
 
Lite djupare tips: Bry dig inte så mycket om vad andra tycker om dig. Känns som om jag blir bättre och bättre för varje dag som går på just detta. Jag lär mig att jag inte måste vara gillad av alla (brukade dela Pam Beesly's åsikt; I hate the idea that someone out there hates me. I even hate that Al-Qaeda hates me. I think if they got to know me they wouldn’t hate me.). Denna insikt gör det så mycket lättare att finna mig själv och vem just jag är, istället för en version av mig som måste vara alla till lags. Jag är fortfarande inte hela vägen där, det är fortfarande jobbigt med konflikter och ibland kan jag inte hjälpa att tänka på vad alla andra tänker på, men jag är tusen gånger bättre än hur jag brukade vara, och det känns så skönt. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar